دانلود Ashampoo Magical Defrag v3.0.2.91 - نرم افزار یکپارچه سازی و افزایش کارایی هارد دیسک
نوشته شده توسط : احمد

دانلود Ashampoo Magical Defrag v3.0.2.91 - نرم افزار یکپارچه سازی و افزایش کارایی هارد دیسکبهترین روش برای افزایش کارآیی و بالا بردن سرعت ویندوز و مخصوصا هارد دیسک نقش مهمی را ایفا کند یکپارچه سازی یا در اصطلاح دفراگ کردن هارد دیسک می باشد. با قرار دادن بیت به بیت اطلاعات در جای درست خود باعث می شود تا سرعت دسترسی کاربر به اطلاعات سریعتر و در نتیجه سیستم بهینه تر و کارآیی سیستم افزایش یابد. احتمالا" کارهای مهمتری نیز دارید حتی اگر هارددیسک رایانه شما در حال فرمت شدن باشد. اگر چنین است، کافیست نرم افزار Ashampoo Magic Defrag را بر روی سیستم تان نصب کنید.

امکانات جدید نرم افزار Ashampoo Magical Defrag:
حفاظت سیستم ازDefrag:
استفاده از تکنولوژی نرم افزاری جدید تا سیستمتان حتی المکان نیازی به Defrag پیدا نکند.دیگر نگران بهم ریختگی هارد دیسک نباشید، چرا که Ashampoo آنرا از به هم ریختگی حفاظت خواهد کرد.ساده است.
الگوریتم جدید و قدرتمند:این الگوریتم جدید که در این نسخه از نرم افزار معرفی شده است بسیار کارآمد تر و قوی تر میباشد.استفاده از آنالیز هوشمند برای نتیجه بهتر در کمترین زمان.
نمایش گرافیکی پویا: اگر تمایل به دیدن روند کار نرم افزار دارید،میتوانید نمایشگر مربوطه را روشن نموده وروند کار را ملاحظه نمایید.
عملیات بدون پیکر بندی:
استفاده از این نسخه از Ashampoo به مراتب بهتر از نسخه فبلی میباشد.هیچ آیتمی برای تنظیم و پیکر بندی وجود ندارد.کافیست تنها آنرا Install نموده و سپس رهایش کنید،همچنین دیگر نیازی به فکر کردن در مورد مشکلات مربوط به Fragmentation نیست.همه چیز را به Ashampoo بسپارید.
مطابقت با ویندوز ویستا: امروز نسخه 3 این نرم افزار آماده کار با ویندوز ویستا میباشد.میتوانید آنرا همین امروز Install نموده با خیال آسوده از آن استفاده نمایید ضمن اینکه نگران ارتقاء سیستم عامل خود از XP به Vista نباشید

دیگر امکانات جالب نرم افزار Ashampoo Magical Defrag:
این نسخه نیز همانند نسخه قبلی تمامی امکاناتی را که موجب محبوبیت آن شده بود، دارا میباشد
Defrag خودکار: قابلیت defrag خودکار سیستم به هنگام بیکار بودن آن.
عدم تداخل با برنامه و نرم افزارهای دیگر:به طور خودکار با فعال شدن سیستم توسط یک برنامه دیگر،از کار می ایستد.
فقط نصب کنید و دیگر هیچ : بعد از نصب دیگر نگران بهم ریختگی رایانه تان نباشید.این نرم افزار از همه چیز مراقبت خواهد کرد. چنانچه مایل باشید، میتوانید آمارهای کاملی از وضعیت فعلی Defragmentation نمایش دهید. پشتیبانی چند کاربره:با تنها یکبار نصب برنامه Ashampoo Magical Defrag3 با حساب کاربری معمولی بدون نیاز به اجازه مدیر سیستم کار خواهد نمود.حتی وقتی هیچ کاربری Log In نشده باشد نیز این نرم افزار کار میکند. پشتیبانی از زبان فارسی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم - 8.4 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: